23 август 2012 г.

Топчета и други



Докато все още съм в мързеливо настроение (все пак е август), използвам момента да пусна няколко неща на Фери.

Откакто е част от екипа на блога, той все намира разни джунджурийки, моли ме да му ги снимам, но или аз все забравям да му ги пратя, или той да ги качи. Във всички случаи нищо негово не се е появявало досега тук, което е жалко, защото той намира страхотни неща! :)

Ето например, това керамично парченце горе, което уж е някакво съвсем обикновено, но в същото време стои много добре само за себе си.

Или пък тази обица, която имаше някаква история, свързана с намирането си, но за съжаление не съм я запомнила :(





Също така, множество кръгли неща - топчета от различен материал и с различна големина, едно копче и нещо, което прилича на миниатюрен куршум, но всъщност не съм сигурна какво е.

За момента това е всичко, което имам като файлове. На бюрото ми обаче стои една немалка купчина от Намерени, които само чакат да бъдат снимани и качени в блога.

 
Стискайте палци скоро да стигна до тях, а ако междувременно намерите нещо интересно, пратете ми го на mellindor@gmail.com! Чакам имейлите ви! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар