2 май 2015 г.

Забравената 2014

Много е тъжно да забравиш нещо и да се сетиш за него чак година по-късно :( За съжаление точно така се случи с иначе доста редовно поддържания ми Нещотърсачески дневник.

Не че съм спирала да Нещонамирам, но така и не се наканих да публикувам находките си. Затова, ето на, възобновявам пускането на моите Неща с няколко забутани из папките на компютъра ми снимки:





Малко мидички и камъчета, намерени в Лимнос, Гърция :)













Тези пък бяха открити в Равда. Не съм снимала всички камъчета, защото повечето от тях нарисувахме с боички.
Следващите предмети са отново от 2014, но за съжаление никъде не съм си записала къде съм ги намерила. 


И така, това е всичко за 2014 година. Надявам се през 2015 да съм по-редовна и старателна в Нещонамирането!

Няма коментари:

Публикуване на коментар