5 март 2016 г.

Случайно зърнати, 2015

Това са Неща, които съм намерила, но не съм взела със себе си. Установих, че понякога е по-добре да си останеш само със спомена от Намирането, без да притежаваш и самото Нещо. 

Тази кукленска глава лежеше на тротоара съвсем
самотна и сякаш чакаше някой да се върне за нея.
Кой знае дали си е намерила нов собственик! 

Тези блещулки намерих на земята близо до един
детски концерт. Не ги взех, защото предположих,
че децата повече ще им се зарадват. 

Гривничните от ластици са изключително популярни
напоследък, но на мен не са ми твърде интересни.
Затова и не ги събирам, дори и да ги Нещонамеря. 



Вляво виждате една доста изцапана и препатила роза от филц. 
Вдясно - усмихнато човече, нарисувано върху една сграда. 


 А това е най-яркото и красиво червено листо,
което съм намирала!


Няма коментари:

Публикуване на коментар